Goed ondernemen begint bij een
inzichtelijke en ordelijke administratie
De administratie is het middelpunt van uw onderneming, want goed ondernemen begint bij een inzichtelijke en ordelijke administratie.
Wij helpen u er graag bij!
In een intakegesprek spreken we uw bedrijf door; de financiële structuur, de dagelijkse gang van zaken en welke rol uw administratie daarin speelt.
Samen met u bepalen we hoe de financiële administratie moet worden opgezet en hoe die moet worden verwerkt en beheerd.
U kunt uw administratie op verschillende manieren verwerken:
U kunt ervoor kiezen om de gehele administratie aan ons uit te besteden. Maar u wilt natuurlijk wel inzicht hebben.
Daarom spreken we met u af hoe u geïnformeerd wilt worden. U ontvangt dan op afgesproken momenten die informatie en overzichten die u nodig heeft.
Wilt u de administratie liever zelf verzorgen dan kunnen wij helpen uw administratie in te richten en begeleiden.
Om zo te zorgen dat u zelf de administratie op de juiste manier kunt bijhouden.
Goede medewerkers
zijn onmisbaar voor
het succes van uw bedrijf